SEO või ASE sisu on materjal suunatud klientidele ja mis aitab saidil otsingumootorites kõrgemat positsiooni. Edu sõltub hästi valitud märksõnadest ja nende uuenduste sagedusest. SEO on suures osas seotud teie saidi tehnilise küljega: seaded, mootor, hostimine. Kuid see protsess põhineb usaldusväärse sisu loomisel, mis on teie publikule väärtuslik.

Mitmesugune sisu võimaldab teil pääseda juurde oma vaatajaskonna erinevatele segmentidele. Siin on mõned SEO sisu tüübid, mida saate oma veebisaidil kasutada: artiklid, blogipostitused, infograafiad, videod.

Teadmine, kes teie publik aitab teil valida parima sisu tüübi ja kasutada kõige asjakohasemaid märksõnu.

Üks parimaid viise, kuidas seda teha, on oma sisu testimine ja teie vaatajaskonnaga vastupanu määramine. Seejärel saate luua niinimetatud avatari – kliendi portree. Mõtle demograafia, sugu, vanus, amet, tüüpiline käitumine Internetis.

Kuidas teha sisu SEO jaoks.

Peamine tööriist on otsingusõnad, mis kõige paremini kirjeldavad teie publikut. Esiteks tuvastage umbes viis peamist nišiotsingut. Loomulikult võite öelda, mida soovite oma veebisaidil või blogis, kuid sihtgrupile löömine annab teile palju rohkem abonente ja vaateid!

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2019 Digo Virtuaalsete projektide kaugassistent IT-lahendused ettevõtetele

Log in with your credentials

Forgot your details?