Kampaania ülevaade algusest ja tulemuste saavutamine ilma turu eelnevalt uurimata. Põhieesmärk: liidide kogumine e-posti levitamiseks. Alguseks e-posti loendi laiendamiseks proovige teada saada, kuhu soovite minna ja otsida marsruudi kuidas sinna minna.

Selgitage välja e-posti igapäevane eesmärk ja seejärel viisid selle saavutamiseks.

Sihtvalikud: konversioonimäärade optimeerimine või reklaam, sarnased kursused, tasuta raamatud, avalikud suhted, podcastimine jne.

Kõigepealt vajate alust reklaamimise läbiviimiseks. See on tabel Google’i dokumentides. Täna alguskuupäev: 4. aprill 2019

Link >

Kontaktide kogumiseks saidil paigutatkse e-kirjade kogumise vorm. Ma panin pealehel ja leheküljelt väljumisel hüpik-banneri.

Mida teha edasi, et saada rohkem vaatamist. Leidke oma kõige populaarsem postitus või maandumis leht Google Analyticsi kaudu. Looge asjakohane sisu uuendamine: video, kontrollnimekiri või ressursside loend. Sisu uuendamine on olulisem võti SEO eesmärkide saamiseks.

0 Comments

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2019 Digo Virtuaalsete projektide kaugassistent IT-lahendused ettevõtetele

Log in with your credentials

Forgot your details?